Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Kugy, d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) Zakonom o davčnem potrjevanju računov (ZdavPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Lastnik in upravljalec spletne trgovine Kugy, d.o.o., dostopne na povezavi https://kugy.si/ (v nadaljevanju: “spletna trgovina” ali “spletno mesto”) upravlja podjetje Kugy, d.o.o., Zabreznica 53D, 4274 Žirovnica (v nadaljevanju tudi “Kugy” ali “ponudnik”), ki je tudi ponudnik storitev v povezavi s spletno trgovino.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Kugy, pravice in obveznosti uporabnika in Kugy ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Z uporabo te spletne trgovine kupec potrjuje, da je star 15 let ali več, ali če je mlajši od 15 let, da je prejel soglasje staršev ali skrbnika za soglašanje s temi splošnimi pogoji poslovanja (v nadaljevanju: “splošni pogoji”).
Kugy si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Vse spremembe splošnih pogojev bodo objavljene na spletnem mestu https://kugy.si/ in začnejo veljati s trenutkom objave ali kasneje, po preteku določenega obdobja, če bo tako zapisano. Kugy bo zagotovilo, da bo obvestilo o spremembi splošnih pogojev jasno razvidno na spletnem mestu.
Soglašanje s temi splošnimi pogoji v celoti je pogoj, da lahko uporabljate storitve, ki jih Kugy omogoča preko spletnega mesta. Če ne soglašate s temi splošnimi pogoji, ste nemudoma dolžni prenehati uporabljati naše storitve. Enako velja v primeru, da ne soglašate z naknadnimi spremembami splošnih pogojev.
1. Podatki o podjetju:
Ime podjetja: Kugy, d.o.o.
Sedež podjetja: Zabreznica 53D, 4274 Žirovnica, Slovenija, EU
Davčna številka: SI 47174943
Matična številka: 9542108000
Elektronski naslov: info@kugy.eu
Poslovni račun: SI56 0318 6100 6310 746 odprt pri SKB d.d.
2. Definicije pojmov
- Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno mesto in spletno trgovino, ki deluje na tej spletni strani (v nadaljevanju: “uporabnik” ali “vi”).
- Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v sistemu spletne trgovine podjetja Kugy.
- Spletna trgovina podjetja Kugy je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.
3. Uporaba spletnega mesta
Uporaba spletnega mesta je pogojena s temi splošnimi pogoji, vključno z veljavnimi predpisi Republike Slovenije na tem področju. Z uporabo spletnega mesta vsak uporabnik:
- izrecno soglaša s splošnimi pogoji uporabe;
- se obvezuje, da bo spletno mesto uporabljal na zakonit način;
- se obvezuje, da storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katere koli vsebine in/ali oglasa, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in javnim redom ter moralo;
- odgovarja za poznavanje in spoštovanje veljavnih predpisov Republike Slovenije, ki se nanaša na uporabo spletnega mesta,
- soglaša, da storitev ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršne koli druge namene kot tiste, ki so določeni v teh pogojih;
- ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe;
- ne bo poskušal pridobiti, zbirati in/ali shranjevati osebnih podatkov drugih uporabnikov;
- ne bo na noben način kopiral, shranjeval ali posredoval celih ali delov vsebine spletnega mesta, ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev ali njegovi programski in strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam.
4. Postopek nakupa
Način plačila: Izbirate lahko med tremi načini plačila, in sicer: plačilo s kreditno kartico, neposredno bančno nakazilo ali PayPal.
Kugy lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe (opisano zgoraj), le da je potrebno ob zaključku nakupa vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so omogočene enake možnosti plačila.
5. Potrošnikova pravica do odstopa od pogodbe
V skladu s 43č in 43d členom ZVPot ima potrošnik pri pogodbah sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga podjetju na elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Za uveljavljanje slednje pravice mora potrošnik najkasneje v 14 dneh od prejema blaga Kugy preko spletnega obrazca sporočiti, da odstopa od pogodbe.
Račun ali obrazec za odstop od pogodbe mora biti obvezno priložen v paketu, da lahko ponudnik poveže vrnjen izdelek z ustreznim kupcem oz. plačilom.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po odstopu od pogodbe ponudniku vrniti prejete izdelke. Potrošnik vrne izdelke na naslov: Kugy, d.o.o., Zabreznica 53D, 4274 Žirovnica, Slovenija.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga (poštnina).
Ker želimo, da se odstop od pogodbe lahko opravi hitro in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
- pri nakupu oblačil ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
- oblačil z odstranjeno originalno etiketo ne sprejemamo,
- oblačila z vidnimi sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija, cigaretni dim…) niso primerna za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečna.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake (več o stvarni napaki pod točko 14. Odgovornost za stvarne napake).
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik (peti odstavek 43č člena ZVPot). Izdelki za vračilo morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, s pripeto etiketo in v originalni embalaži (točka 12) v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. V primeru, da uporabnik naroči dva ali več izdelkov hkrati, ima le-ta pravico od odstopa od pogodbe tudi za posamezne izdelke.
Potrošnik ob vračilu blaga podjetju pošlje izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Vračilo plačila bomo opravili najpozneje v 14 (štirinajstih) delovnih dneh od prejema vrnjenega blaga (v to vračilo niso vključeni stroški vračanja blaga).
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Če potrošnik uporabi promocijsko kodo, ki velja samo ob določenih pogojih (primer: kupiš 2, dobiš 3), samo delno odstopi od pogodbe (oziroma ne vrne vseh artiklov) in ne ustreza več pogojem promocijske kode, potem promocijska koda ni več veljavna. V tem primeru vrednost naročila temelji na preostalih artiklih v naročilu brez uporabljene promocijske kode. Če potrošnik uporabi promocijsko kodo, ki vključuje brezplačno darilo in odstopi od pogodbe, mora prejeto darilo vrniti s preostalimi izdelki. Če tega ne stori, se vrednost obdržanega darila/artikla odšteje od končnega zneska vračila.
Zgoraj napisano, pa ne velja pri nakupu kopalk in spodnjega perila. Potrošnik pri nakupu kopalk in spodnjega perila po 7. točki 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa od nakupa za blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
Darilno pakiranje ter prednostna/express dostava prav tako niso zadeva odstopa od pogodbe in se ne vračajo.
6. Cene
Cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub trudu ponudnika, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
7. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Kugy in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Kugy od kupca prejme plačilo za izbrane izdelke. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Kugy kot za kupca.
Kupoprodajno pogodbo kupec prejme v elektronskem sporočilu, ki ga prejme ob zaključku naročila. Pogodba je prav tako v elektronski obliki shranjena na strežniku Kugy in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
8. Načini plačila
Spletna trgovina Kugy omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo s kreditno kartico,
- plačilo s PayPalom,
- plačilo z Apple Pay
- neposredno bančno nakazilo,
- plačilo po povzetju
9. Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v skladu s pogoji poslovanja Pošte Slovenije ali dostavnih služb. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da kupca v času dostave ni na naslovu, je možno paket prevzeti v skladu s pogoji poslovanja pošte Slovenije ali dostavnih služb. Kugy Pošti Slovenije oziroma izbrani dostavni službi priskrbi kontakt kupca. Dostavna služba poskrbi za komunikacijo s kupcem glede dostave. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk, je naveden pred oddajo naročila.
Naročila naročena med delovniki pred 14 uro in za katera prejmemo plačila takoj, poskusimo odposlati še isti dan. Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 14 uro, odpošljemo v roku 2 (dveh) do 5 (petih) dni po prejemu plačila. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. Vsa prednaročila pa bodo odposlana v roku 14-21 (štirinajst do enaindvajset) dni po opravljenem naročilu.
Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu odpošljemo po prejemu nakazila na TRR in sicer pod enakimi pogoji kot navedeno v prejšnjem odstavku.
Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo naslednji delovni dan.
Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 90 € so brezplačni, do 90 € je cena pakiranja in dostave 4 €.
Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za naročila, ki jih je potrebno dostaviti zunaj Slovenije, je rok dostave 2 (dva) do 7 (sedem) dni po prejemu plačila. Stroški pakiranja in dostave so brezplačni pri nakupu nad 90 €.
10. Izdaja računa
Kugy po plačilu naročenih izdelkov na podan elektronski naslov pošlje račun. Na računu so razčlenjeni cena ter stroški poštnine. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
11. Menjava izdelka
Če potrošnik želi zamenjati izdelek za drugega, mora to najprej sporočiti preko spletnega obrazca.
Ker želimo, da to lahko opravite hitro in brez težav, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
- pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
- oblačil z odstranjeno originalno etiketo ne sprejemamo,
- oblačila z vidnimi sledmi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija, sledi pranja) niso primerna za menjavo, ker so higiensko oporečna.
Potrošnik pošlje nepoškodovan izdelek na naslov:
Kugy, d.o.o.
Zabreznica 53D
4274 Žirovnica
V paket priložite račun ali obrazec.
Ko ponudnik artikel prejme in preveri stanje, bo pripravil kupon v vrednosti naročila. Ponudnik bo prav tako uredil brezplačno pošiljanje za zamenjavo. Potrošnik lahko kupon uporabi za kateri koli artikel, prav tako pa lahko k naročilu doda še druge artikle.
Če je potrošnik najprej izvedel menjavo artiklov, to pomeni, da je že prejel in testiral artikle in samo potrebuje zamenjavo za drugo številko ali model. Če se potrošnik odloči odstopiti od pogodbe po menjavi, ponudnik odstopa ni dolžen upoštevati.
12. Kuponi
Promocijske kode in E-darilne kartice prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so navadno časovno omejeni. Aktivno promocijsko kodo najdete na naši spletni strani, naslovni strani oglasnega sporočila, v naših e-obvestilih ali drugih medijih.
V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti kupona, mora imetnik promocijske kode razliko doplačati.
Za uporabo kupona, izberite izdelek, ki ga želite kupiti in ga dodajte v košarico. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo ter izberite način plačila. V polje “Promocijska koda” ali “E-darilni kartica” vpišite kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb “Uporabi kupon”. Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost e-darilne kartice avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. V primeru, da je znesek vašega naročila višji od vrednosti e-darilne kartice, poravnate razliko z doplačilom v gotovini na zgoraj navedene plačilne načine. V primeru, da je znesek vašega naročila nižji od vrednosti kupona, lahko razliko vrednosti izkoristite pri naslednjem naročilu. Nato oddate spletno naročilo.
13. Odgovornost za stvarne napake
Kupec ima kot potrošnik pravico, da uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Napaka na izdelku je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
- Odpravo napake
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Zamenjavo blaga
- Vračilo plačanega zneska
Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čimprej kontaktirajte na support@kugy.eu in priložite vaš račun ali številko naročila.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik ponudniku v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Ko izdelek pošljete na naš naslov, v paket priložite obrazec.
Če napaka ni sporna, mora ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).
14. Varnost
Kugy uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita podjetji Stripe in PayPal.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja Kugy.
15. Varovanje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Kugy zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa Zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
16. Komunikacija
Kugy bo v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo stopil le, če bo uporabnik v to izrecno privolil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Kugy spoštoval.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- b) pošiljatelj bo jasno razviden,
- c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
- d) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
17. Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Kugy omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih dodatno pregleda. Kugy ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so na kakršenkoli način žaljivi, neprimerni ali, ki po prosti presoji ponudnika, drugim uporabnikom in obiskovalcem spletnega mesta ne nudijo koristi.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Kugy ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice izključno in časovno neomejeno prenaša na Kugy
18. Cartfox
Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.
Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
- e-poštni naslov;
- telefonska številka;
- podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
- podatki o pošiljanju sporočil:
- tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
- datum pošiljanja;
- čas pošiljanja;
- vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
- podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti; podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.)
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi
storitve Cartfox je:
- osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
- zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na sales@dfvu.org.
Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).
Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).
Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.
19. Intelektualna lastnina
Spletna trgovina Kugy in vsi podatki na njej, kot npr. slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja.
20. Omejitev odgovornosti
Kugy se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da včasih podjetje ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Kugy kupca obvestil o spremembah ter mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
21. Izključitev odgovornosti
Kugy si pridržuje pravico onemogočiti spletno mesto ali onemogočiti dostop do njega zaradi tehničnih ali drugih težav ter vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani.
22. Pritožbe in spori
Kugy spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda preko e-naslov support@kugy.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kugy bo v petih delovnih dneh potrdil, da je pritožbo prejel, kupcu sporočil časovno obdobje obravnave ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Kugy se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Kugy prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov (v skladu z 32. členom ZlsRPS)
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Kugy, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svojem spletnem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
23. Izjava o legalnem statusu izdelkov
Podjetje Kugy, d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, ki je nastala zaradi dostave, transporta in carinjenja naročenih artiklov.
Kupec soglaša, da je seznanjen o legalnem statusu izdelkov v državi, kamor naroča, in v celoti prevzema odgovornost za morebitne posledice nelagalnosti izdelka v državi, kamor naroča.
Kugy ne razpolaga z dokumenti, ki bi izrecno pojasnjevali legalni status izdelkov v določenih državah.
24. Spremembe splošnih pogoje
Ponudnik lahko obstoječe splošne pogoje spremeni brez predhodnega obvestila. Uporabnik se zavezuje, da bo preverjal, ali so se pogoji uporabe spremenili.
V primeru, da uporabnik s spremenjenimi pogoji uporabe, ne soglaša, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta https://kugy.si. Z vstopom na spletno mesto potrjuje, da se z morebitnimi spremembami in dopolnitvami strinjate.
25. Informacija o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo
Spletno mesto https://kugy.si je izdelano na Shopify platformi. Čas nalaganja strani v povprečju znaša 3 sekunde. Spletno mesto je združljivo s sodobnimi spletnimi brskalniki Firefox, Chrome, Internet Explorer, Safari, Edge, Android Browser, Opera, IOS, Maxthon in podobnimi sistemi. Delovanje je preverjeno nemoteno v sodobnih omrežjih Telekom Slovenije, T-2 network, Siol, Amis, Telemach in ostalimi ponudniki z ustrezno in primerljivo tehnično opremo.
Naš dostavni partner je podjetje GLS. Okvirni čas dostave je od 1 do 2 delovna dneva.
Med promocijami in povečanim obsegom naročil se lahko čas obdelave ter pošiljanja nekaterih naročil nekoliko podaljša. Če imate kakršna koli vprašanja ali pomisleke glede dostave vaše pošiljke, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam.
Po prejemu SMS sporočila od dostavne službe imate možnost, da določite želen datum, uro in lokacijo dostave (na dom, v službo, k sosedu, na bencinski servis, na paketnik...).
Pogosto zastavljena vprašanja
Ko bo vaš paket zapustil naše skladišče boste prejeli potrdilo o pošiljanju s številko za sledenje.
Traja lahko do dva delovna dneva, da se sledilna številka posodobi.
Na strani podprta plačilna sredstva so plačilo po povzetju, kreditna kartica, predračun in Paypal.
Seveda jih lahko tudi vrnete. Pojdite na obrazec za vračila. Tam dobite vse potrebne informacije. Za več informacij nas lahko kontaktirate na info@kugy.eu in z veseljem vam bomo pomagali.
Prosimo vas, da poškodovana oblačila slikate in nam fotografijo pošljete na info@lelosi.eu. Za rešitev reklamacije in vaše zadovoljstvo se bomo maksimalno potrudili.